Singapore Sling

Älskar fortfarande den här staden so otroligt mycket! Vill inte härifrån. Men imorse bokade vi flyg till Kambodja. Planet går imorgon på morgonen så vi ska köra det hårda backpacker livet och vara vakna hela natten tills vi måste fara till flygplatsen. Jag vet inte riktigt hur det kommer gå för mig för jag är ganska slut just nu efter att ha gått omkring hela dagen + att jag är rätt så förkyld. 

Igår gick vi omkring på Marina Bay hela eftermiddagen och kvällen. Vi fick oss inte härifrån föränn fyra på eftermiddagen, var sjukt bakis efter att ha testat på Club Crawl kvällen innan. Marina Bay på kvällen är något som alla borde se. Helt otroligt! och vi kollade in Marina Bay Garden också. (Vet inte om det är det riktiga namnet men nåt sånt) Så sjukt fantastiskt fint det var. Kändes som att vi var med i en film från framtiden eller nåt. Försökte knäppa lite bilder även fast det var kolsvart ute men det gick inte jättebra. Efter det for vi till Long bar, drack Singapore sling och slängde jordnötsskal på golvet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0