Senaste dagarna

Skäms över min dåliga uppdatering sen jag kom hem från Asien. Men jag skyller på att jag inte haft nån dator fram tills alldeles nyss. Fick också  tillbaks min kamera som jag hade i Matildas väska när den blev kvar i Kuala Lumpur. Blev lite spännande där ett tag när den aldrig kom på rullbandet i London. 

Så vad har jag gjort sedan jag kom hem? I Lördags for jag till ursviken för att förbereda en överaskning till Pontus som fyllde 21 i Söndags. Överraskningen gick ut på att klä ut Mikael och Pontus till Dragqueens och sedan skicka iväg dom på stan för att göra några quests. Som tex att köpa tamponger och fråga efter pumps i stl 46. 
Senare på kvällen for vi till Claes och Eve för att laga palt och äta tårta. Det var jättekul!

I söndags var det födelsedags firande hos min bror med familjen och mormor. Vi åt världens godaste porterstek<3 mmm! 

I mändags blev det filminspelning för Malvinstudios. Kommer upp på lördag! Spännandeee.

Igår for jag hem till mormor och hjälpte till lite. Sen spenderades kvällen med att sätta ihop datorn och måla. Flytande tush... inte lätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0