Ban Karon

Packade kappsäckarna och tog en tuc tuc till Karon beach imorse. Världens söteste chaufför. Han  hjälpte oss att hitta hotell och körde omkring oss som en tok. Sen när vi gjort oss hemmastadda en stund på karon guesthouse så for vi och åt sen gick vi ner till stranden. Hela jag är aldeles röd och fin. Det har inte varit jätte soligt idag men sjukt varmt ändå.
 
Imorgon ska vi fara på elefant tracking. Så vi kommer sitta på elefanatryggar i djungeln hela dagen och bada i vattenfall. Jag funderar på att ta med mig kameran, men jag vet inte riktigt om jag vågar. Vi får se. Just nu ligger vi och tar det lungt på rummen. Är väl dags för middag om en stund. Hoppas ni har det bra där hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0