Movieestaar moooooviestaar

Såg just en väldigt.. konstig film. The Talented Mr. Ripley heter den. Men jag smyg-gillar den som ändå.
På tal om filmer. Igår såg jag två filmer och jag storgrinade till båda. DOM VAR SÅ BRA! Seriöst se "Wicker park" och "One day" nuu.

Sen vill jag verkligen se en riktig opera nån gång. Borde passa på när vi ska till Australien. Blev lite sugen på att se Amadeus eller Fantomen på operan nu också..



På tal om ingenting. Jag och Kajsa hamnade i en Limousine i lördags sådär lite slumpartat. Vi som satt i bussen helt rofyllt på väg in till stan, sen får Kajsa ett sms om att vi skulle bli upphämtade i Limousine. NÄmen DåsåÅ. DE vVar VÄL på TiDEn...  Sjuka värld.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0