My darling baby, this is a warning. See that im leaving on sunday morning





Hej Hallå Goddag. Supermys hos Anna igår, det var trevligt att träffa Jonte och Bernard också. Idag har jag snurrat runt på stan, köpt en massa nässprayer/allergisprayer och fått veta att mitt Svenska kort var spärrat (heheee ops) Synd Skellefteåbuss som jag då har åkt gratis med flera gånger. Muahaaaha.

Sen har jag fått se Matildans och Johans lägenhet och träffat Fannybanny en stund. Vi skulle planera Thailand lite men det gick ju kanske inte så jättebra...

Och NU.. Nu blir det tjejkväll! Tog över lillasysters egensydda onepiece så jag är redo till max! Smyg startade med mor min efter middan (vi kom in på killar.. såklart) Jaa. Vad kom vi fram till då? Nä men, det finns tydligen ingen för mig, nähe. Inte som jag träffat än iallafall eller som mamma vet av direkt. Nä. Men. Det är okej. Det är ju några år kvar tills jag är där men. verkligen? ingen? heeeeehh.. ♥ jag nöjer mig med det tills vidare då






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0