Hej igen Trondheim

Nu har vi landat på riktigt här i lägenheten och jag sitter och hostar gott med popcornskålen i famnen. Kom hem igår till en nystädad lägenhet med rosor på bordet! Då blir man ju sådär glad i lill hjärtat sitt.

Såå vad säger man om första jobbdagen? - tillbaka på prior. Känner väl att jag kaaaaanske överlever. Om bara den här äckliga förkylningen kunde ge sig nån gång.. Sitter och trycker Allergispray, nässpray, tabletter och hostmedecin hela dagarna (nej).

Nåja. Men annars känns det bra att vara tillbaks faktiskt. Har saknat staden ganska så väldligt mycket. Saknar bara människorna där hemma  ibland :,(. Känner mig.... ensam utan dom. Lite ironiskt efterssom jag nästan aldrig är för mig själv här.  hoho jaja. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: lina

hela ddagen har jag gått och kännt mig less och yr. Tillslut fick jag för mig att jag skulle sjunga för mig själv, det brukar göra mig gladare. Ställer mig upp, får svindel, grabbar tag i en stol och sjunger det första som dyker upp i tankarna; "YOU ARE NOT ALONE, FOR I AM HERE WITH YOU... THOUGH YOU'RE FAR AWAAAY, I AM HERE TO STAY"
Vet inte var det kom ifrån,eeller varför för jag kan inte ens nästan följordningen av text, eller texten i sig. Men jag sjöng det högt som tusan, och jag tänkte på er. :):)
Min sjukdomsfilosofi gör mig halvlycklig :') eller så rinner det ur mina ögon av andra anledningar... I dunno!

Svar: HAHAHAHAhahaAH Der där var ju faktiskt helt fantastiskt!! Du kanske är synsk lina, fast utan att veta om det hohoho :,D
Magdalena Olofsson

2012-09-17 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0