Mumin

Legat och sett mumindalen hela dagen. Barnprogrammen förr i tiden alltså♥ Så fantastiskt bra! Vill bara bosätta mig där. Annars har det inte hänt så värst mycket mer idag, varit på en liten promenad tidigare ikväll bara. Imorgon är det jobb som gäller. Bara 6 veckor kvar nu.. Det klarar jag... 

Har insett att jag gillar vädret ute. och snön. Allting är så mysigt! Förstår inte vad som händer!? Måste ha nåt att göra med min julkänsla. Varför har jag julkänsla nu för?.... i oktober? Liiiiiiite tidigt kanske. Jag längtar jättemycket till december och att få träffa min familj. Men samtidigt är det lite jobbigt att lämna också.. Kommer sakna Trondheim så otroligt mycket. Har inte velat boka hemresa än. Men å andra sidan så kommer jag ju tillbaks igen nästa sommar. 
 

Kommentarer
Postat av: Heja

Så då är du på väg att flytta till Finland. Jaha undrar var man hittar dig till slut....
Snusmumrik:)

2012-10-29 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0