Men luft och vatten har samma styrka

 
Jag vet inte vad det är för fel på mig. Är så sjukt sentimental just nu. Såg till exempel nyss Mulan och jag har aldrig varit med om att jag blivit så BERÖRD av den filmen. Tårarna rann flera gånger. VA? Varför? Mulan brukar ju bara få mig att skratta?? Nåja. Den kanske tryckte på rätt ställena. Svårt att vara kvinna osv. Ha-Ha. Nä, men.

Det gick bra på jobbet idag iallafall. Behövde bara äta två tabletter. Fast ett tag imorse trodde jag att jag skulle ge upp. Har knappt sovit nåt i natt heller. Börjar bli paranoid. Min hjärna tvingar mig att tänka på läskiga saker utan att jag vill det när jag försöker sova. Och nu tror Sandra att jag är psykiskt störd också. Fast.... Det kanske jag är?.... !?!?

Tänker sova i natt. SKA sova i natt. Kanske en liten powernap nu också hih. Skulle sitta fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0