Strålande

Snöö snööö och ännu mera snööö. Mörkt och kallt. Vill bara gå i ide och sova bort det mörka och kalla.. Men det går ju inte... Kaaanske om jag äter JÄTTEMYCKET så kroppen måste låta mig sova för att kunna smälta all mat. heh. Nej. 

Har förövrigt börjat på en vit månad nu i november. Känns bra. Vet dock inte vad jag ska göra med min vinbox som aldrig tycks tar slut...? hmm, livets mysterier alltsåå. 

Stundens riktiga mysterie är egentligen hur jag ska orka ta mig samma och gå och handla. Tog en powernap när jag kom hem från jobbet och känner mig fortfarande seg. Känner som att jag aldrig riktigt vaknar till när det är så mörkt ute.. blir bara så trött och less hela dagarna. Men ska se det från den ljusa sidan, imorgon är det helg och då är det bara 20 arbetsdagar kvar innan jag slutar! Tjoho! 
 

 

Kommentarer
Postat av: kloka ord från mor din!

Passa på att vara ute mesta möjligt när det är ljust ute och så kan du ju vara på Solsidan:)) Borde hjälpa!

Svar: men det är ju aldrig ljust ute.... tack för tipset, du är så fyndig mamsi
Magdalena Olofsson

2012-11-09 @ 08:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0