TorsdagTorsdagTorsdagTorsdagTorsdag

Hela dagen idag har jag trott att det var torsdag. Fram tills jag utbrister "jaaa! bara en dag kvar nu!" och Sandra säger..... "Varför det?.. det är ju bara torsdag imorgon...?"

....



Just precis så kände jag mig då. Jag kan fortfarande inte tro att det är Onsdag idag. nejnejnejnej...

Jag vet att min uppdatering är sämst men mina senaste dagar har sett ut ungefär på samma sätt. Jobbar - kommer hem - lägger mig med datorn i sängen - ser lite BB - somnar - äter middag - kanske gymmar - eller går en promenad eller handlar - ser en film - går och lägger mig igen. Hela min dygns rytm är bak och fram när klockan ringer 04.30 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0