Starting with the man in the mirror

Good evening! Idag har varit en ovanligt lång dag, har varit igång ända sen 04.30 i morse/inatt. Puh. Jobbat, gymmat, slappat.

Jag och Sandra har bestämt oss för att vara med och göra världen till en liten bättre plats att leva i, både för oss och andra. Så hennes uppgift från och med idag är att bli mer positiv och efter varje dag redovisa minst tre positiva saker för den dan.

Min uppgift är att le mot minst 15 okända personer och göra minst en god gärning varje dag. Första dagen börjar imorgon. Tjoho


Kommentarer
Postat av: mamma

Blir spännande att följa:) Idag skiner solen och jag får promenera. Träffar trevliga människor varje dag. Får sjunga när jag vill. Ja, det finns ju otroligt mycket positiva saker när jag tänker efter. Lycka till tjejer!

2012-03-23 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0