Teknikens under

Sitter och skypar med mamsen och papsen. Till sist innan pappa ska gå så sæger han att han vill ha mail på sitt jobb. Så jag undrar vad jag ska skriva då?

"Meeeen du kan ju inte fråga mig vad du ska skriva i ett mail till mig?"
"okej får jag prata med mamma?"

Mamma kommer

"Vad ska jag skriva till pappa"
"hmm".

Sen ser jag hur mamma sitter och skriver på en liten lapp som hon har framfør datorn och sedan har tænkt att visa før mig i webbkameran så att pappa inte ska få veta vad jag ska skriva"

"..men mamma... Du kan ju bara skriva på datorn?"

" JAHAAA! haha JAmen! Det kan jag ju!!"

lilla mammmaaa♥ Jag ønskar att jag var i Skellefteå nu. Dær ær det tydligen 19 grader och sol.... Hær ær det 13 grader och regn

Kommentarer
Postat av: från en korttänkt

Men gumman, måste du avslöja mig? Kul var det iaf:) Har du nu skickat mailet till paps....

2012-06-14 @ 13:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0