Dreams are forever

HEEELG!! Æntligen! Blir lika glad varje gång! Idag ær det fint væder, det har varit kul på jobbet och ikvæll ær det fotbollskamp. Kunde inte bli bættre!

Fast jo. Før jag skadade mig imorse. Vi tog med oss våra nya færdmedel på bussen i morse. Sandra børjade med skateborden och jag sparkade cykel. Det funkade ganska bra. Bara en liten olycka før Sandras del och jag gled fram bra. Sen halvvægs skulle vi byta. Min balans ær ændå ganska okej på skateborden med tanke på att jag har åkt snowboard i større delen av mitt liv. Men sen børjade det luta mer.. och gå snabbare.... och snabbare! och SNABBARE!!

"Asså Sandra! Hur bromsar man?? Seriøst! Jag slænger mig i diket om det børjar gå før snabbt!!"


Såå ni kan ju tænka er vad som hænde... ja.... jag kastade mig med all min kraft.... Men jag missade diket... och skrapade knæet och slog i høftbenet på asfalten.. Men det var vært det. Kunde ha døtt. Åkte sækert fram i 98km/h, det fanns ingen annan utvæg æn att satsa allt. heh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

med livet som insats alltså!

2012-06-15 @ 20:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0