Tell me life is beautiful

Helg imorgon. Ska bli jætteskønt eftersom jag jobbade hela førra. Middag på Tyholt tornet med jobbet också! Så jag sitter och kollar menyn nu. Vad sægs om Entrecôte? eller Pepperstek av indrefilét? Låter dyrt och fint. hahaha jag vet inte ens om vi får bestæmma vad vi vill ha sjælva eller om alla får samma. Jag hoppas vi får vælja sjælva. Ska bestælla det dyraste på menyn isåfall bara før att jag kan. HA-HA-HA.

Førdriver i øvrigt dagarna med att planera Asien resan i mitt huvud och tænka ut punkter på min bucket list. Eller egentligen har jag två men den ena ær inte så... officiell.

Men på den førsta så har jag kommit fram till føljande:

- Besøka alla kontinenter
- Bo i Brasilien
- Vara i Japan under Hanami sesongen
- Hoppa bungyjump/fallskærm osv
- Se alla sju underverk
- Dyka med hajar
- Eurotrip
- Vara getfarmare på Nya Zeeland
- Trampa vin i Italien
- Fara till Equador før att æta choklad och undvika att bli skjuten
- Vara med i en film
- Bygga och designa mitt eget hus
- Komma in på en BRA designhøgskola/den bæsta
- Læra mig surfa i Australien
- Se en opera i operahuset i Sydney
- Gå upp før alla trappor i Eifeltornet.
- Hoppa ner i havet från en klippa
- Rædda ett liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0