Kräm

Sååå, vad har jag gjort idag? Jo. Absolut ingenting. Vaknat, somnat, vaknat igen, stigit upp, ätit lite yoghurt, suttit vid datorn, somnat, vaknat, börjat må illa, kallsvettats, kännt mig febrig, gått och lagt mig, somnat, vaknat, kollat mig i spegeln, rynkat på näsan, slängt mig i sängen igen, somnat, vaknat, stigit upp, suttit vid datorn, gjort mat, ätit,suttit vid datorn ännu lite till. och ja. nu sitter jag här och knaprar lök.

Nä FY för mig. och FY för förkylning och feber.
Imorgon ska jag stiga upp kl 5..... Bussen går 5 över 6 och jag börjar jobba halv 7... Jag hoppas innerligt jag inte behöver vara där mer än en vecka för jag är så sjukt less på att ha väckaren ställd vid 5 tiden. Hela sista månaden i Trondheim innan jul såg ut så. Usch. Man hamnar i en sån obalans.

Nej nu ska jag sluta vara negativ och ta tag i mitt liv istället. Måste. Handla. Mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0