Jag. Har. Smått. Ånest. Över. Mitt. Körkort. Just. Nu.





For på statens vegvesen och undrade om jag kunde göra ett tillfälligt körkort här medans jag väntar på att det nya ska skickas från Sverige, men nej. Måste ha bevis på att jag ha körkort och för det så måste jag skicka ett brev och be om en bekräftelse? Innan dess har jag ju säkert hunnit få mitt nyaaaaa, jag behööverr deeet juuu nuuuuuu </3 Så idag ska jag skicka brev till trafikmyndigheten i Sverige om att jag vill ha kortet skickat hit till Konsulatet i Trondheim. Hoppas det inte tar allt för lång tid innan det kommer....... uhu.

Varför skulle jag tappa bort det?!?! Jag kommer bli kul när jag blir gammal. Kommer knappt hålla koll på vad jag själv heter. heh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0