Tillbaka på Elgeseter!

Sitter i våran fina lilla lägenhet igen♥ Myser med en kopp chai-te Hillevi gjorde♥

Halvsovit hela dagen, både i bussen och tåget. En kvinna tappade sin kamera i min väska på bussen och nu hittade jag en plånbok/nyckelhållare där också..... tur att det inte var något i. Kameran lyckades jag hitta innan vi klev av så den fick hon tillbaks haha. Sen gick vi runt i Östersund, hittade en fotoautomat i vilken jag tog kort och sedan gick vidare till glitter för att fråga efter sax och lim för att kunna klistra fast det på körkortsförnyelsebrevet. Hon i kassan sneglade konstigt på mig när jag stod där och klippte och klistrade hehe. Så nu är det ur världen!

åååH det känns skönt att vara tillbaka i Trondheim! Jag har saknat staden! Den är så mysig! och Språket!♥♥♥ Man blir så GLAD♥ av att lyssna på norska♥ helt sjukt!♥ Så imorgon ska vi röja på stan och göra ärenden och lyssna när folk pratar, precis som första veckan.




Kommentarer
Postat av: th

driver du med mig? UNGJÄVEL!

2012-01-03 @ 06:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0