Tillbaka i världens dyraste stad

Efter en lång natt och en lång dag så jag är tillslut framme i våran lilla lägenhet. Tåget var lite försenat i Bastuträsk och när jag äntligen stiger på så ringer Hillevi och säger att hon tagit fel tåg. Paniik. Så jag ligger orolig och kan inte sova på hela natten. Istället så satt jag mig ner och ritade. Sov några timmar. Sen var tåget ännu ner försenat så vi som skulle till Östersund missade det tåget. Vi fick dock en taxi! Bra SJ!

Jag insåg ganska snabbt att jag aldrig skulle hinna med det tidiga tåget till Trondheim sååå 9 timmars väntan i Östersund jippi! Försökte få tag i Lovisa. Fick inte tag i Lovisa. For dit ändå (taxi chaffisen var så snäll och skjutsade dit mig gratis). Frös ihjäl för jag hade glömt vantarna på Bastuträsk. Fick fortfarande inte tag i Lovisa. Knackade på på hennes fönster och som tur var så var hon hemma. Suprisen där haha. Hon fattade ingenting!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0