Supriiisee! ... but, no

Hemma från Lina nu, jag och Hillevi skulle pranka alla genom att inte säga till nån att jag också for hem till skellefteå men det gick inte så bra. Lina lyckades få reda på det långt innan, John läste hennes meddelande, Anna och Brock som jag skulle suprisa på skolan fick veta det innan för Hillevi hade urladdad mobil.. + alla andra jag träffade ikväll som också redan visste... why, why. Den enda som blev förvånad var nog egentligen Pontus när han hämtade Hillevi från bussen. I´m such a failure. Vi som äntligen hade chansen att lura dom efter allt dom gjort mot oss när vi varit i Trondheim. Vi är alldeles för godtrogna där borta.

Meen det var kul iallafall! Mysigt å träffa alla igen, trots att jag är förkyld och har varit smått på dåligt humör och att det bara var ca 3 veckor sen sist. Imorgon ska vi träffa THEREESE! Om allt går som planerat.. Vilket det inte alls brukar göra. Sen ska jag också hänga lite med Julia wihoo!

Men nu behöver jag min skönhetssömn! Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0