Halvvägs

Min livs timing idag har varit ungefär lika med noll. Men trots allt så löste sig saker och ting sig på ett ganska fint sätt, jag är ju trots allt hemma nu. 

+
- Matilda och Johan hälsade på
- Jag hämtade min tröja hos Fannybanny
- Jag träffade Therese
- Hjälpte en liten förvirrad asiat som bara kunde säga Ja, Nej, Buss, Kallt och Skellefteå
- Filmkväll med Sandra och Lina trots att alla vi var på helt olika platser
- Fruktsallad och film med mamma och Rebecka efter det


_
- Jag hann aldrig träffa Fannybanny
- Hann inte träffa Lovisa heller
- Mamma och jag som brukar ha en sådan fruktasvärt timing var helt lost 
- Frös i Bure i väntan på hämtning för bussarna går inte förbi min kära by på lördagar
- Första filmen var inge bra....
- Slösade pengar på stan...



Jag vet inte om jag vill ha håret ljust eller mörkt.. help me please!


Kommentarer
Postat av: lina

vaaaa, filmen var ju helt fantastisk!

2012-01-29 @ 09:48:31
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0