Fullt hus igen

Jag och Sandra hämtade just Hillevi från tåget. Sitter jag och har lite smått ont överallt just nu. Jobbade idag, trots att jag tänkte vara ledig. Fick 4 sms och ett missat samtal från Manpower när jag bytte simkort igår i tåget med en massa jobberbjudanden. Sååååå ja. Jag tänkte att om jag måste stiga upp vid fem och sen bara jobba i några timmar så skiter jag i det men då var det ett 8-16 jobb, så jag kunde inte tacka nej... Need the money. Å jag jobbar på VÄRLDENS finaste ställe! Naturen är TO DIE FOR! ♥♥♥ Jag blev så lycklig.

Funderar på att göra en kopp te och litee film! jeeh


Kommentarer
Postat av: lina

SE MELANCHOLIA <3

2012-01-31 @ 22:19:42
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0