The Magd is BACK

Jobbat helt alene hela dagen idag igen! FY så skönt det har varit! Känner nu att jag inte riktigt har kunnat "andas" på väldigt väldigt lång tid sen jag kom tillbaks till Trondheim. Men nu så fick jag mig lite alonetime tillslut, och barnen är så fruktansvärt söta där jag är och jobbar. Men dom förstår verkligen inte alls vad jag säger för det mesta, men ändå så ber dom mig om hjälp att ta på och av sig ytterkläder när dom går förbi. Trots att jag inte är deras fröken. Jag är ju bara där och fixar och trixar. Det roligaste är när dom frågar efter mitt namn och sen när jag säger det så står dom och ser ut som världens frågetecken... Jag funderar över att säga ett vanligt norskt namn när nån frågar nästa gång..... heheheh

Okej! Nu lite mobilbilder från min vardag för den som är intresserad.


Fina Hommelvik



Sugfiskar och nya tandborsten. Made of steel like a baws



Hockey...... ja... förlåt.... jag skäms över mig själv..... Så länge det inte är AIK så är det lugnt försöker jag intala mig själv



Förmodligen den godaste yoghurten i hela världshistorien och färdkost som finns i bilen och jag får äta så mycket jag vill av..... Inte bra... Inte alls bra..



Japp. Tre plusgrader här i Norge. Love my life.


Kommentarer
Postat av: kerstin

Du ser ut att ha det bra du...... -17 och vitt på träden här och solen skiner:)))

2012-02-08 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0