Sitter och leker med vårat senaste tillskott i familjen här på Elgesetergate




Försökte lära mig See You Soon med Coldplay men jag gav upp.... Varför, varför ger jag upp så lätt?? Har verkligen försökt lära mig spela gitarr fleera fleera gånger hemma i Sverige. Piano också, har ju en egen lärare hemma också i form av min pappa men det slutar alltid med att jag blir sur och ger upp. I hate myself sometimes och nöjer mig sedan med att jag iallafall introt på Nothing else matters....

Nåväl. Det är kul att plinka iallafall♥

Mami, när du ser dehär kan du visa pappa gitarren jag vill veta om det är en bra eller inte och ungefär vilken prisklass om han vet det.

Kommentarer
Postat av: mami

ha ha, jag testade också en sån där i min ljuva ungdom........... men vi gillade inte varann:(

2012-02-14 @ 09:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0