Ingen vill veta vars jag köpt min tröja

Ingen gillar min tröja förutom jag... hehh.. I freakin love it! Försökte ta en snygg outfit bild men det gick inte så bra. Ikväll taggar vi inflyttningsfest hos Mimmi och Kajsa! Halva Skellefteå kommer vara där.. i Trondheim. Nu saknas bara lite mat i magen och lite styling av hår och ansikte sen är vi ready to go.

Mat bestående av rester från tjejkvällen igår, mmmmm hemma bakad pizza, det blev så otroligt fruktansvärt god så jag vet inte vad. Hade tänkt gymma idag men det blev fika med Marius och shopping på City Syd istället.. Jag borde inte få lov att gå på stan längre.... Hela min outfit ikväll är från idag... + lite till. Fy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0