Feel the happiness

Sitter i soffan med en skål kalorier och trycker. Idag har det varit en sånhär bra dag igen! Min arbetskollega var tillbaka och guidade mig runt Hommelvik, åh det är så fiint!! Så otroligt fruktansvärt vackert! Kan bara tänka mig hur det ser ut på sommaren där! Pax fara dit och klättra i berg! Vill vara längst upp längst ut med utsikt över hela byn och vattnet!

Jag får en sån överväldigande inre lycka av vacker natur. Jag blir så super exited att jag vet nästan inte vad jag ska ta mig till! Vacker natur och dom sju nya underverken! Börjar gråta.. så glad blir jag. Satt och googlade runt på underverk och fina ställen en gång för ett tag sen och jag blev så glad att jag började grina.. så sjukt!? Av lixom bilder på internet?? hah. Tänk då hur det skulle bli om jag for dit........ eehhe jeeeh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0