två veckor och tre dagar

Nu börjar saker och ting närma sig. Igår bokade vi hotell för de tre första dagarna i Phuket. Ett fint hotel nära till stranden med pool och wifi. Det förtjänar vi efter 20 timmars flygresa tycker jag. Sen efter det är jag redo att leva på gatan. Idag skrev jag in mig i Sverige igen. Försäkringen är fixad och jag skaffade ett Ica-kort för att slippa extra kostnader för uttag i utland.

Aldeles nyss förde jag över mina besparingar från mitt norska konto till mitt svenska. Så nu är det bara alla småsaker som vad jag ska ha med mig och att fixa extra kopior av alla viktiga papper kvar. Så sjuuuukt! Jag börjar få lite smått panik! Kunde inte sova inatt för att jag låg och grubblade över allt som har med Asien resan att göra.
 

Kommentarer
Postat av: sanero

jag har också haft sömnproblem!!!

2012-12-18 @ 13:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0