sista kvällen i trondheim

För alltid. hehe
 
I helgen har vi hunnit med pirbadet, egon, trondheim torg, julmarknad, nidar, sirkus och nu till sist frati. Sjukt gott var det oh jag är jättemätt. Hittade en jättesnygg nyårsklänning idag på sirkus. Ångrar lite att jag inte köpte den.. Men mamma tyckte att vi kunde sy en själv!?!?...!?!?.. ja. såatteeeee. Vi får väl se hur det blir med den saken. 

Sen har vi lyckats städa ur lägenheten också där mellan alltihop. Förstår inte att jag hade så mycke saker? Vars kom allt ifrån? Bilen är proppad trots att vi vakuumpackat alla kläder osv. Finns inte en chans i världen att jag hade lyckats ta med mig allt hem om inte mamma och Michael hade kommit hit och hälsat på. TUuuR att dom ville ställa upp lixom.
 
Imorgon kl 9 ska vi fara är det planerat. Så är vi framme i Sverige kl 9 på kvällen. tjoho
 
Kommer sakna lilla trondheim.... ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0