Första dagen på sista veckan

Imorgon börjar första dagen på sista veckan här i Trondheim.. 

Fem dagar kvar på Prior, på torsdag kommer mamma och på söndag bär det iväg hem till Sverige. Så sjuuuukt vad tiden rinner iväg.... vet inte vad jag ska ta mig till!?
Har börjat drömma så konstiga drömmar också. Nyss till exempel drömde jag att jag var jagad. Sprang tills benen knappt kunde bära mig längre och försökte desperad hitta nånstans att gömma mig. och Tidigare imorse drömde jag att jag var på jobbet och helt plötsligt vart jag gravid!?!? och hela min framtid bara rann igenom mina fingrar. Trodde på riktigt att jag skulle dö.

Är jag stressad eller är det bara rinexin tabletterna som talar? Haha. Fast hörrni? Varför ens oroa sig. Vi kommer ju ändå dö snart. Hade jag nästan glömt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0