Kan du sjunga högt med bergens alla röster, kan du måla allt med färger i en vind

 
 
 
 
 
Goddag, tänkte bara berätta att jag lever. Är bara lite sjuk bara. Jag orkar inte att allt har så dålig timing. Vill inte vara sjuk. Men positivt är iallafall att jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår. Min status då var typ att det tog mig ungefär 10 min att fylla på min flaska med vatten som står bredvid madrassen från att jag bestämde mig till att jag hade fyllt den med vatten.. och det är ca två meter till närmaste kran från där jag ligger.

Men idag har jag faktiskt lyckats få i mig lite mat också! :) inte så mycket men det är en början.. Min mage vill som inte riktigt ge efter. Har inte kunnat äta ordentligt på över en veckan nu tror jag och nu när mina halsmandlar är som tennisbollar och bara gör ont så blir det inte så mycket lättare.

Ska sova lite till nu, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jan Arve

Go bedring, håper du blir fort frisk :)

2012-08-17 @ 23:12:08
Postat av: mamma

Gumman, hoppas att du inte behöver vara sjuk länge till. Vill ha dig hemma hos mig! Kramar i massor

2012-08-18 @ 17:42:43
Postat av: linaina

KRYA MAGDAAAA

2012-08-18 @ 23:15:13
URL: http://linaastrom.blogg.se
Postat av: linaina

KRYA MAGDAAAA

2012-08-18 @ 23:15:18
URL: http://linaastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0