Fri som en fågel

Måste så sjukt mycket på toa, har varit kissnödig i säkert en timma. Men Kajsa ligger och sover för hon ska fara och jobba hela natten. Trots att hon redan har jobbat idag. Det är så sjuka tider på dedär stället... Funderar om det ens är lagligt.

Sen måste jag packa klaart ooooh! Imorgon far vi alltsåå! och imorgon kväll ser vi COLDPLAYY!!! sinnessjuuuukt. Fick lite insperation för en stund sen bara för att jag känner mig så... jag vet inte. Förhoppningsfull. Så jag satt och kladdade ner en liten tankar om livet lapp haha. Gjorde en party sida i lördags, står ganska många fina grejor där hehe.  Fullt normalt

Har en sån fin känsla i hela mig just nu. Jag gillar förändringar av det här slaget. Det känns att jag tar mig frammåt. Känner mig så "fri" Helt fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0