Du bygger upp och jag river ner

Jag tror min rygg kommer att gå av snart. Längtar till helgen så sjukt mycket just nu. Vill bara vara ledig och att det ska vara fint väder. Snart lämnar alla oss på jobbet också </3 Alla vikarier bara droppar av en efter en och nästa vecka är det bara jag och Sandra kvar. Jag vet inte hur vi ska klara oss. Vem ge oss kramar och fina små dikter nu? och vem ska jag dela alla mina små påhitt med förutom Sanera som ändå alltid måste stå ut med mina dumheter? nä. Jag kommer sätta mig i ett hörn och stanna där tills 29aug då vi också slutar känner jag.
 
Kaaajsaaa kom hem med choklad till miiig! Im in a time of deep need right nooow.
 
Nej nu ska jag tillbringa resten av kvällen med näsan i sista Eragon boken. Spännande. GodNatt!


Kommentarer
Postat av: sANERo

.....

2012-08-08 @ 20:33:17
URL: http://sandraronnblom.blogg.se
Postat av: lina

MEN ÄR DU FORTFARANDE PÅ DEN? SKÄMMES!

2012-08-08 @ 21:52:26
URL: http://linaastrom.blogg.se
Postat av: Kajsa

Haha, också kom jag hem alldeles för sent :( Ingen choklad heller.. Illa illa..

2012-08-09 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0