Idag ska bli en stark dag

Kära Mor, Far och syster. Ni kom hit fel helg för nu är det grönt igen..


Idag har varit en bra dag. Dagens positivaste saker är att: 

- Jag har jobbat
- Det har varit så sjukt fint väder
- Tog fel buss men busschauffören skjutsade ändå förbi mig till stan hihi
- Börjat på proffice
- Ska jobba på Kantine på Tine imorgon med 153kr/h
- 153kr/h!!
- Jag känner mig eftertraktad av Manpower
- Jag har ätit en massa OST! SÅ SJUKT GOTT!! och kex! och choklad! hehe. (och några godisar jag fick av sandra)
- Jag ska ta en dusch nu. väl behövligt.
- Ska se Game Of Thrones efter duschen
- oooooccchh sen så finns det inget mer... nu ska jag duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0