Spänning i vardagen

ÅÅÅHHhhhhH... Jag ska jobba imorgon men jag vet varken när var eller hur!?............ ge mig ett mail Veronica, maaaiiill nuuu snällaaaa!

Annars så går allt bra. Har jobbat på ett annat SiT Kafe nu i tre dagar. Det har varit jätte kul faktiskt!

Nästa jobb är städ men jag har inte fått så mycket information om det än, vet bara att det är imorgon, på måndag och tisdag (kanske onsdag också, kommer inte ihåg) någonstans på NTNU i närheten av där vi bor......... Sen ska jag jobba på Cafe To Tårn lördag - söndag.

Ett annat problem jag har är norskt konto... Jag har inget än.... vilket jag behöver för att få lön..... helst nu....
 och jag hinner inte fixa ett heller! Inte om jag inte vet vilka tider jag jobbar imorgon!? GAAhHH MAAAAAIIIILLL!!!!!! Dumma nordea vill inte ge mig ett konto föränn dom vet säkert att jag kommer stanna i minst 6 månader...




jaaaa! jag fick ett sms nu!.... börjar halv 8 till kl ett imorgon. Har ju hela dagen på mig till annat då! Dehär kommer ju gå strålande!!!

Halloween är det också! Jag vill klä ut mig!! Vet dock inte till vad. Överväger att klä ut mig till porslinsdocka men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0