NTNU

Idag har jag jobbat på SiT Kafé hela dagen, det har varit trevligt. Hade dock lite småproblem med att hitta dit stället var en enda labyrint, ni vet hur universitet brukar vara...(?) (okej... inte jag) Iallafall så hittade jag dit tillslut och fick bre en massa mackor som till sin häpnad var kul!? :D jag gillade de stället, rolig personal osv. Hoppas dom behöver hjälp igen. hehe. Dom verkade gilla mig också.

Jo just de! bygnaden där SiT Kafé var i kallades Realfagbygget! haha! Real. Fag. bygget!.......................... heeh...e.he..  jag tyckte de va kul..




Sandras webbkamera är också kul



Och mitt hår ser smålila ut ibland... vilket inte är lika kul....

Kommentarer
Postat av: Anonym

you are sexy and you know it

2011-10-20 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0