Intervju

Har varit på min andra intervju idag nu. Båda gick bra men hitills är det bara extra jobb. Intervjun jag var på nyss var på ett café som jag verkligen hoppas på. Jag ska dit imorgon och prova på litegrann. Dom behövde extrahjälp på en servering. Dom verkar jätte positiva och om jag är  duktig kan det utveklas till ett heltidsjobb tillslut. Hoppas Hoppas! Jag ska ge gärnet! Han pushade mig jättemycket att visa att jag är duktig och vara på hugget så jag får jobba mer hehe... så de ska jag verkligen göra. 

Tidigare idag var vi på manpower och fick en liten föreläsning om jobb på barnehage (dagis) som sedan uppföljdes av en liten intervju. Det var jätteroligt. Men han frågade mig en massa random frågor som han inte hade frågat Hillevi och Sandra.. haha.... jag tror det kan vara för att jag inte har lika mycket erfarenhet som dom... fast.... vissa va så random.....................

Iallafall. Nu håller Hillevi och Sandra på att fota. Snart ska Hillevi göra en makeover på mig och fota mig också. kult.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0