förlåt

Fin uppdatering ja har, jag vet. Men jag har som inte orkat eller vetat vad jag ska skriva.

I helgen har jag iallafall jobbat på Café To Tårn och det har gått bra. Jag vet fortfarande inte vad jag har för timmlön där haha Varför frågar jag inte!?!? I dont know! Jag glömmer det heela tiden.............. Hoppas det är mycket för jag har lite små ångest över pengarna här.... usch. Sen vill jag ha polisatestet så att jag kan börja jobba på barnehage också.

Vad har vi annars gjort? Idag har jag och Sandra varit på stan och jag har köpt hårfärg(lite onödigt) Svarta jeans leggins(behövligt!) och en tröja/klänning från Weekdays som var JÄTTEbillig! 60spänn! egentligen kostade den typ 350! jag kunde inte låta bli... jättesnygg var den.

såå... vad mer? bilder kanske? okej!



Spexade med hillevis löshår. Nog för att det faktiskt inte ser sååå hemskt ut så kan jag fortfarande inte tänka mig som blond. Mig. Som. Blond! HAHA tillåt mig skratta!!   Är förövrigt rödhårig nu btw hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0