Pepp på rött

Jag är JÄTTE PEPPAD på att bli riktigt rödhårig nu! All den röda färgen är nästan borta....... Bra färg. Nästa gång skippar jag HM färgerna och köper en bättre. Men frågan är bara vilken... Den får inte vara för röd och inte för mörk. brun/orange nånting..  matt..



Någonstas där mellan.... Jag kommer aldrig lyckas... </3

Har förresten en ny design för den som inte märkt. Jag blev så galen på att kommentars rutan for och flängde ute i hörnet och det gick inte att fixa, så jag tog och hittade en gratisdesign. Yess, problem solved. Så nu kan man kommentera som man ska igen!!

Förväntar mig massvis med kommentarer nu bara så att ni vet!

Kommentarer
Postat av: linaaa

Och sen får du inte det?!;)

2011-11-03 @ 14:49:48
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0