Part1

Har just varit och sett Breaking Dawn med Matilda, den var väl ungefär som jag trodde att den skulle vara. Inte så mycket för världen. Jag håller med en av kommentarerna på filmtipset "Jag är osäker på om jag hängt med eller om det är regissörerna som inte hängt med" För den var verkligen bara..... fel ibland. Höll på att skratta ihjäl mig på ett ställe som egentligen ska vara väldigt...episk? och allvarlig?... nej. Inte bra.

Nu så peppar jag för imorgon! Första advent! och vi ska bege oss till Nidarosdomen och lyssna på orgelspel. Kan bli spännande! Sen ska vi bygga pepparkakshus och mysa i våran mysiga lägenhet♥ Jag har längtat i fleeera dagar nu.

Sandra sitter och ser Harry Potter.... haha.... på norska...... Malfang och Galtvosch haha... jag ska joina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0