mmmm yummy

Var på kaffe och te huset idag igen..... Rooibos - hallon,vanilj,solros = mmmmmm. Dock så är det inte riktigt den jag letade efter men jag har inte fått svar från Te-magasinet i Skellefteå vad Glädjekällan innehåller så jag provar den här istället. Luktar jättejättegott! och det bästa av allt är att det smakar nästan ännu godare!! Sen är rött te nyttigt också ♥ Innehåller inget koffein heller, eller tein som det tydligen heter när det är i te... funny

Ikväll ska vi äta kotletter! Såååååååå GOTT!!!!!!!!!!!!!


Bokstäverna och siffrorna ser lite annorlunda ut här i Norge



Kommentarer
Postat av: lina

BRA MAGDA RAAAAAAAAAA +B!

2011-11-17 @ 18:47:22
Postat av: linq

hihi ja den har kommit ut, didn't know that either och blev jäääääättechockad när jag gick in på bokia! <3 <3<3<3<<3<3 i miss u guuuuys

2011-11-17 @ 20:34:59
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0