1000 spänn, check!

Idag har jag då jobbat 10 timmar! och är smått övertrött för tillfället! Har varit de nu de senaste timmarna efterssom jag steg upp kvart i 6 i morse och har stått på benen sen dess med en massa kaffe att inräkna på det.

Fick ett samtal från Manpower som behövde mig som inhoppare på kantine när jag jobbade på mitt andra ställe idag. Slutade halv tre och började om igen kl3 hih.

Det var såå frrruuuukktaaannsvvääärrttt kuuuuuuuuuul idag!!!! Stod och serverade mat till dom på skolan och vem tror ni inte är bland dom första som ska ha mat av mig?!??? JOOHOO Är det inte lilla LARS!!! Jamen Självkart är det det!!!............... Jag höll på att bryta IHOOOPP (förlåt att det här är väldigt intärnt men jag måste bara skriva om det för att det är så otroligt roligt) Jag önskar att jag hade det inspelat. HA-HA-HA... Så det levde jag på hela kvällen! Fick skrattattacker HELA HELA HELA TIDEN! jag trodde jag skulle avlida. Hur stor är CHANSEN!??? av ALLA människor!?!!! Han som bara stod där framför mig helt plötsligt och jag KÄMPADE för att inte skratta rakt ut. Stackarn˜

Sen började jag föreställa mig själv berätta det för Sandra och Hillevi när jag kom hem. Då dog jag ännu mer och som grädde på moset började jag tänka på Thereses och Johans dansvideo som alltid får mig att skratta hjärtligt för mig själv! Den-är-bland-det-roligaste-som-har-hänt-i-mitt-liv för tillfället. Sen lilla incidenten idag borde också räknas in på den listan.

Nu ska lilla övetrötta Magda äta lite mat, pommes och fiskpinnar. Yummy!

Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHAHHAAA såå kul att det gör ont i mitt hjärta. dock inte filmen, det existerar inte längre hoppas jag?!

2011-11-24 @ 20:30:15
Postat av: therese

HAHAHAHHAAA såå kul att det gör ont i mitt hjärta. dock inte filmen, det existerar inte längre hoppas jag?!

2011-11-24 @ 20:30:27
Postat av: maagdi

lilla lilla mgddd

2011-11-24 @ 20:32:14
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0