Kamera

Ska få en kamera i födelsedagspresent, förmodligen så far vi in imorgon och köper den men jag vet inte riktigt vilken jag ska bestämma mig för..

Det står mellan Canon EOS 60d och Canon EOS 7d. 7d är egentligen den bättre av dem men det är inte jättestor skillnad, lite mer finesser och mer fokuspunkter i fotodelen. Båda filmar i HD men på 7:an finns det autofokus men jag känner att det är ingenting som spelar så stor roll för mig. Det som lockar med 60d är att den har en vedbar skärm som underlättar otroligt när man filmar. Båda är otroligt bra kameror och fotar egentlige lika bra. 






nu lutar det åt 60d just för den vridbara skärmen.



Kommentarer
Postat av: sandra

wiie!

2011-03-09 @ 15:30:57
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0