Äntligen vår!

Våren är nog min absoulta favorit årstid! Idag kände jag världens lycka att äntligen är våren här och snart är sommaren på väg! Egentligen borde det vara sommaren som är favorithögtiden men jag gillar våren med efterssom det är då man verkligen känner att sommaren inte är så långt bort lägre. Längtan är ju halva nöjet.

Jag har iallafall invigt våren imorse genom att ta fram mina vår och sommar jackor ♥ Snart ska skorna också fram men det är lite för blött ute än.

Och igår köpte jag en ny bikini ♥ Jättesöt! med som små volanger på sidan (hej jag är ett barn)

Köpte en till överdel också men den tog jag inte kort på. Den är mörk grå/blå med en guldsak fram.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0