Hej mina vänner

Äntligen har också jag fått mitt efterlängtade sommarlov ♥ 

Det har jag firat med att slappa på gräsmattan med harry potter och fenixorden i öronen.

Sen vill jag bara göra ett litet konstaterande. Min mobil har ingen täckning här ute i vildmarken. Fast det är egentligen inte min mobil, utan min kusin fannys gamla. Min mobil däremot skulle ha haft täckning om den hade funkat. Vilket den inte gör efter att jag råkade spilla ett vattenglas över den när jag sov. Efter det lånade jag mammas gamla mobil från stenåldern men den vägrar ta emot mitt simkort nu förtiden så då använder jag mig av fannys på heltid. 

Jag brukar sno min lillasysters mobil där emellanåt för att se om jag har missat något hehe. Jag borde köpa en ny.......

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA! så ägd

2011-07-21 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0