De här har inte varit min dag

Jag är trött, seg mätt men samtidigt hungrig och jag har ont i ryggen. och magen. jag hade ont i huvudet men sen drack jag en kopp kaffe då vart det bättre :)
Okej till saken, jag har sett vänner ända sen jag kom hem från sandra (runt 5 tiden) Jag vaknade kl 1, vi åt frukost och såg på musikvideor på singstar, istället för att sjunga och jag har inte tagit av mej min pydjamas på hela dagen. Ja jag körde hem i pydjamas. man får göra de ibland. Bra start på de nya året

Nä nu ska ja fortsätta se vänner, har ju bara tre säsonger kvar snart! Oyeah (okej jag borde fundera över att skaffa mej ett liv snart)

Okej, de kommer att bli ett bra år..



Kommentarer
Postat av: hillesevills

det måste det..

2011-01-03 @ 19:27:30
URL: http://hillevikrogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0