lonely

Sitter här i Matildas(kusin) lägenhet helt ensam och lyssnar på Coldplay. Matilda är i Norge och föräldrarna skulle fara bort i några dagar, så nu är jag här för att vakta lägenheten och ta hand om katterna.

Tänkte att efterssom lägenheten ligger mitt i stan så kan jag ju göra en massa grejer! som att fara och simma, eller gå broarna (mammas förslag) eller kryssa för en av punkterna i min to do lista och fara och se bio ensam, när jag ändå är i närheten.

Men så är inte fallet, vad har jag gjort idag? Jag kom hit vid 12 och sen dess har jag suttit vid datorn och sett OC och lekt lite med katterna... självklart har jag ätit också, gjorde nyss pommes med falukorv som jag sitter och smaskar på hehehe...

Nä, imorgon ska ja ta tag i mitt liv..

Funderar över att göra mig ett bad, för dom har ett badkar! :D :D :D ååh jag kommer ihåg när vi också hade badkar det var tider de ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0