fail

HAHAHAHAHAHHAHA Jag försökte just låsa upp någon annans lägenhet hahhaa Jag stod där jättelänge och förstod inte varför dörren inte gick upp, tillsist insåg jag att det var fel lägenhet.

Jag och Danni hade varit och random köpt hårfärg som vi ska he på snart, sen när vi skulle upp till lägenheten igen så var vi lite smått i våran egna tankar och glömde en våning. Det roliga var att dom som bodde i lägenheten var hemma också och öppnade dörren för att se vad som stod på, men då var vi sedan länge borta. Vi höll ärligt talat på att skratta ihjäl oss i panikattacker för att ta oss därifrån.

Nu ska vi färga håret och ta hand om en hyperaktiv kattunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0