COLDPLAY

28 juni! är! det! Coldplay! Dom skpelar på en festival i Göteborg. Enda stoppet dom gör i norden är i kära lilla sverige. Så i slutet av juni hittar ni mej på Where the Action is i Göteborg. (Självklart är det fler artister som tillkommer också)

Såg ju coldplay när dom var i Sverige förra gånge, i globen och jag måste säga att det var en av dom mest fantastiska kvällarna i hela mitt liv. Ja får typ rysningar och blir alldeles rörd varje gång jag tänker på det eller pratar om det. Så fruktansvärt otroligt bra var dom så de går inte beskriva. Sen hade jag turen att se dom på nära håll, mitt under konserten gick dom upp i publiken och stannade just vid min trappuppgång. Ja var helt förstenat och fattade ingenting sen skrek Matilda SPPRRRRIIINGGG MAAGGDDAAA!!! jag sprang.


Kommentarer
Postat av: sandrarero

Vah? vilka är coldplay?

2011-02-08 @ 09:19:32
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0