The king

Chillat på mammas jobb. Igår träffade jag DANNI! och idag träffade jag ANNA OCH JONTE!! ♥ Uttökade även min underklädesgarderob med ungegär 50% igår på rean... Jag hatar litegrann att jag har så lätt för att hitta saker på rea... Var dock duktig idag! Kvällen ska spenderas i Ursviken verkar det som. Oh My Gosh, snart är det nyår! 

Sen sååå är Sandra kungen, for-ever! HAhahaha och jag och Lina borde söka skådespelarutbildning





Ja, en helt vanlig kväll hos Lina i mars det här året. Fullt normalt

Kommentarer
Postat av: lian

Hahahaha vi skulle rocka på skådespelarutbildning!!!!! No one would know WHO hit them!!

2011-12-28 @ 22:48:00
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0