Tomteverkstad

Sitter och slår in alla julklappar. Det känns så sjukt att det är snart är jul... på lördag är det alltså julafton... hahaha nej nej nej det kan ju inte stämma det är ju knappt december än... heehehehehehe eller hur?... Snön har ju just fallit.... ehhee... visst?  huhuhu who am I fooling? .... snart är det JULAFTON!!!!!!

Hehe imorgon ska vi ha en liten Hair Workshop. Jag ska klippa Pontus, kanske john, Bernard ville snagga sidorna, jag ska färga håret ännu rödare/lite mer åt orange, Pontus ska också färga håret. Kommer sluta med att jag också klipper mig lite haha nån mer som vill ha en ny frilla? Lika bra att passa på!


Kommentarer
Postat av: sanero

jag!

2011-12-21 @ 18:21:27
Postat av: sanero

jag!

2011-12-21 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0