KusinVitamin(er)

Inhandlat en extern hårddisk på 1TB! Inte illa inte illa. Sen ett nytt headset till telefonen och nyårskläder för imorgon. Det sammanlagda priset blev 875kr. Jag förstår inte hur jag lyckas men jag gillart. Kvällen spenderades med Fanny och Matilda. Mat på Dallas och sen byte av julklappar. 
Imorgon är det NYÅRS!? Jag får PANIK!! och natten till måndag far jag från lilla Skellefteå ännu en gång. HUR I FRIDEN SKA JAG HINNA MED ALLT SOM SKA GÖRAS!?........ sååee, ja. Vi vet knappt vad vi ska äta imorgon. Men det kommer säkert lösa sig, bara jag går och lägger mig nån gång. såå GODNATT

....hehehehe hittade en massa gamla bilder hos matildan idag...... Bland annat denna!!



Åh jag DÖÖöörR HAhahHAHHA! JOHAN PALM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0